Noticies de La Flor de Maig

Blog

En aquesta secció trobareu el dia a dia de l’escola i tot un conjunt de noticies, articles i enllaços interessants sobre el món de l’educació i l’escola La Flor de Maig:

Escola La Flor de maig

Trobada 12 de juliol i grups 2021-2022

13 · 07 · 2021

Benvolgudes famílies, ahir va ser un plaer poder-vos tornar a veure. Tal i com us vam comentar pengem la gravació de la trobada, per tal que la  pugueu visualitzar. Per altra banda, us donem a conèixer els grups que hem confegit amb molt d’amor de cara al proper curs. Recordeu que els Grups de Mitjans (P5 […]

Un passeig per La Flor de Maig

5 · 03 · 2021

Preinscripció 2021-22

2 · 03 · 2021

A la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona podeu trobar tota la informació sobre el període de Preinscripció pel curs 2021-22. Podeu clicar en aquest enllaç. També us pot servir per a resoldre alguns dubtes que pugueu tenir: Preguntes freqüents.

Portes Obertes 2020-21

8 · 02 · 2021

L’equip pedagògic estem molt felices i il·lusionades de poder obrir les nostres portes i acollir-vos amb afecte i amb un somriure als llavis.

El fenomen de la “hiperpaternitat”, criar éssers perfectes enlloc de persones

1 · 03 · 2020

Us deixem un article molt interessant sobre la “hiperpaternitat”, què és aquest fenomen i quines conseqüències pot tenir en els infants.

La millor extraescolar: jugar. Un dret oblidat

16 · 12 · 2018

Juguen prou els nens i les nenes? O els carreguem d’activitats amb una agenda gairebé de ministre?

“Los 4 excesos de la educación moderna”

4 · 12 · 2018

Un article per a reflexionar sobre els excessos de l’educació moderna i com els infants han de gaudir de la seva infancia.

Contes

Enllaços per tractar les pors o situacions difícils

30 · 11 · 2018

Material d’ajuda per tal d’acompanyar als infants davant de les seves pors o davant de situacions que com a adults ens costen d’assumir i explicar.

Monkey Symphony

Curtmetratge destacat: “Monkey Symphony”

26 · 11 · 2018

Curtmetratge que ens convida a reflexionar sobre l’aprenentatge, l’exigència i la creativitat