Noticies de La Flor de Maig

Blog

En aquesta secció trobareu el dia a dia de l’escola i tot un conjunt de noticies, articles i enllaços interessants sobre el món de l’educació i l’escola La Flor de Maig:

Un passeig per La Flor de Maig

5 · 03 · 2021

Preinscripció 2021-22

2 · 03 · 2021

A la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona podeu trobar tota la informació sobre el període de Preinscripció pel curs 2021-22. Podeu clicar en aquest enllaç. També us pot servir per a resoldre alguns dubtes que pugueu tenir: Preguntes freqüents.

Portes Obertes 2020-21

8 · 02 · 2021

L’equip pedagògic estem molt felices i il·lusionades de poder obrir les nostres portes i acollir-vos amb afecte i amb un somriure als llavis.

Pla de reobertura La Flor de Maig Juny 2020

4 · 06 · 2020

La Flor de Maig hem dissenyat el nostre Pla específic de reobertura, tot partint del «Pla d’obertura de centres educatius en fase 2» i el seu desplegament mitjançant les «Instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius».

Bones vacances famílies!

3 · 04 · 2020

Ens agradaria desitjar-vos les millor vacances possibles i aportar el nostre granet de sorra perquè siguin una mica més divertides. Per això, famílies, us proposem un repte!

Les propostes de Tonucci durant el coronavirus

3 · 04 · 2020

El pedagog dona alguns consells perquè els infants puguin continuar aprenent tot i el confinament.

24 · 03 · 2020

Com feu l’adaptació a l’escola? Com acompanyeu els infants? Quina és l’oferta de places per al curs 2020/2021? Us resoldrem aquestes i altres preguntes

arrels

Portes obertes virtuals

23 · 03 · 2020

Donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint aquests dies volem oferir-vos unes unes Portes Obertes Virtuals amb la finalitat que pugueu conèixer i apropar-vos al projecte de La Flor de Maig.

Un dia a l’escola

23 · 03 · 2020

I què fan els infants quan estan a l’escola? Tot i que no us podem ensenyar les instal·lacions ni el material en viu, us volem explicar el dia dia dels infants a l’escola.