Bones vacances famílies!

3 · 04 · 2020

Hola famílies!

Doncs, tot i que no ho sembli, hem arribat a finals del segon trimestre.

Ens agradaria desitjar-vos les millor vacances possibles i aportar el nostre granet de sorra perquè siguin una mica més divertides. Per això, famílies, us proposem un repte! Ja sabeu que, entre altres moltes coses, a La Flor de Maig ens agrada molt disfressar-nos, ballar i cantar!

Aquí teniu el vídeo

Al tornar de vacances esperem tots els vostres vídeos ballant la mateixa cançó: “Celebrem” de Miki Núñez.

Una abraçada famílies! Fins a la tornada!

Procés de preinscripció curs 2020/2021

8 · 05 · 2020

El Departament d’Educació ja ha donat les dates i la preinscripció escolar per a l’educació infantil, primària i ESO serà entre el 13 i el 22 de maig.

Les propostes de Tonucci durant el coronavirus

3 · 04 · 2020

El pedagog dona alguns consells perquè els infants puguin continuar aprenent tot i el confinament.

24 · 03 · 2020

Com feu l’adaptació a l’escola? Com acompanyeu els infants? Quina és l’oferta de places per al curs 2020/2021? Us resoldrem aquestes i altres preguntes