Contes

Enllaços per tractar les pors o situacions difícils

30 · 11 · 2018

En aquests links podreu trobar llibres que ens poden ser d’ajuda per tal d’acompanyar els infants davant de les seves pors o davant de situacions que com a adults ens costen d’assumir i explicar. Esperem que us sigui d’ajut i us agradin.

Podeu clicar aquí:

10 contes per a 10 pors infantils

Per sempre. La mort explicada als infants amb un enfoc Montessori.

Un passeig per La Flor de Maig

5 · 03 · 2021

Un petit “tour” per l’escola. Capteu els espais, observeu els petits detalls i viviu, una mica més de prop l’escola, que també es vostra.

Preinscripció 2021-22

2 · 03 · 2021

A la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona podeu trobar tota la informació sobre el període de Preinscripció pel curs 2021-22. Podeu clicar en aquest enllaç. També us pot servir per a resoldre alguns dubtes que pugueu tenir: Preguntes freqüents.

Portes Obertes 2020-21

8 · 02 · 2021

L’equip pedagògic estem molt felices i il·lusionades de poder obrir les nostres portes i acollir-vos amb afecte i amb un somriure als llavis.