Terra, calidesa.
Una terra fèrtil, que l’acull i l’acompanya en el seu creixement. També li dóna calidesa i l’alimenta perquè pugui desenvolupar-se.
I això és una mica el nostre paper com a acompanyants d’aprenentatge. Tenim molt clar que els infants són els protagonistes de l’acció educativa i nosaltres, els acompanyem amb sensibilitat donant-los la mà. Intentem despertar en ells i elles il·lusions, passions i plaers per l’aprenentatge. Oferim vivències amb estima.
Des del nostre paper d’acompanyants, desvetllem els seus desitjos i removem les seves curiositats per descobrir. Acompanyem el procés de desenvolupament i creixement de l’infant, dotant-los d’eines que els permetin ser persones lliures, autònomes, crítiques. Persones responsables dels seus actes, que sàpiguen conviure i fer realitat els seus projectes vitals.
I com diu la dita: “Una flor no fa estiu”. La feina de les mestres no és solitària, sinó d’equip. Som l’equip de La Flor de Maig.