Tija: l'organització pedagògica


TIJA. N, f. Part de la planta que creix en sentit contrari a l'arrel i que serveix per aguantar les fulles, les flors i els fruits.

Les acompanyants d’aprenentatge de La Flor de Maig ens proposem desenvolupar al màxim les capacitats de cadascun dels infants. És per aquest motiu que comptem amb diferents estratègies pedagògiques que ens permeten donar resposta a diferents necessitats.

Estratègies

Les nostres estratègies pedagògiques es basen en el treball globalitzat i són:

  • TEMPS DE JOC COMPARTIT

    És la primera estona del matí on les famílies i els infants compateixen una estona de joc pausat mitjançant propostes obertes i de lliure circulació.

  • TEMPS DE GRUP

    És on els infants estan amb el seu referent principal i els seus companys/es de grup, són importants per fomentar el sentiment de pertinença, la confiança en un mateix i l’autoestima.

  • ESPAIS D’APRENENTATGE

    Són espais on hi ha reptes concrets que permeten relacionar-se, comunicar-se, actuar, observar, desenvolupar diferents llenguatges, experimentar, inventar, imaginar, compartir, emocionar-se i interactuar amb els altres.

Escola


La terra

l'equip

Llavor

la història

Arrels

trets d'identitat

Pètals

AFA

Aroma

famílies

Fruits

alumnes