04/09/2019

Entrevistes individualitzades famílies – tutores.


Les famílies que s’incorporen noves a La Flor de Maig tenen un primer contacte amb les tutores del seus fills/es. Aquesta trobada és un primer contacte per a tota la família, infants inclosos, amb els nous referents i els espais. També és una bona ocasió per a tenir un contacte més “íntim” amb l’acompanyant d’aprenentatge.

Altres events


Sortida a la platja

31/03/2023

Les nenes i nens de primer, segon, tercer i quart gaudirem d’un matí a la platja del Poblenou. No afectarà a la vostra rutina, ja que és una sortida de matí.

Més informació

Tallers Pedagògics Famílies de I5, 1r i 2n

27/03/2023

Les famílies de I5, 1r i 2n que s’han inscrit als Tallers Pedagògics, podran gaudir d’una tarda d’Espais d’Aprenentatge dinamitzat per l’equip pedagògic. Desitgem que ho gaudiu moltíssim.

Més informació

Tallers Pedagògics 3r i 4t

20/03/2023

Les famílies de 3r i 4t que s’han inscrit als Tallers Pedagògics, podran gaudir d’una tarda de Treballs d’Investigació a càrrec de l’equip pedagògic. Desitgem que ho gaudiu moltíssim.

Més informació