La millor extraescolar: jugar. Un dret oblidat

16 · 12 · 2018

Juguen prou els nens i les nenes? O els carreguem d’activitats amb una agenda gairebé de ministre?

Nosaltres també ho pensem! Els nostres infants necessiten sortir de l’escola i continuar JUGANT. Jugant lliurement, a l’aire lliure, experimentant, saltant, corrent, observant… simplement deixem-los ser feliços fent el que necessiten fer que a vegades és no fer.

Veure vídeo:

Menys és més!

Un passeig per La Flor de Maig

5 · 03 · 2021

Un petit “tour” per l’escola. Capteu els espais, observeu els petits detalls i viviu, una mica més de prop l’escola, que també es vostra.

Preinscripció 2021-22

2 · 03 · 2021

A la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona podeu trobar tota la informació sobre el període de Preinscripció pel curs 2021-22. Podeu clicar en aquest enllaç. També us pot servir per a resoldre alguns dubtes que pugueu tenir: Preguntes freqüents.

Portes Obertes 2020-21

8 · 02 · 2021

L’equip pedagògic estem molt felices i il·lusionades de poder obrir les nostres portes i acollir-vos amb afecte i amb un somriure als llavis.