La millor extraescolar: jugar. Un dret oblidat

16 · 12 · 2018

Juguen prou els nens i les nenes? O els carreguem d’activitats amb una agenda gairebé de ministre?

Nosaltres també ho pensem! Els nostres infants necessiten sortir de l’escola i continuar JUGANT. Jugant lliurement, a l’aire lliure, experimentant, saltant, corrent, observant… simplement deixem-los ser feliços fent el que necessiten fer que a vegades és no fer.

Veure vídeo:

Menys és més!

Espais d’aprenentatge

11 · 07 · 2019

En aquest breu recull d’imatges podreu veure un breu resum dels Espais d’Aprenentatge. Esperem que ho gaudiu gairebé tant com nosaltres!

MUSEU BLAU

11 · 07 · 2019

Aquest darrer trimestre els Estarrufats i les Víbries hem anat al Museu Blau. Hem pogut observar, tocar i experimentar.

Papallones i Iguanes

11 · 07 · 2019

Les Iguanes i les Papallones aquests darrers dies de curs hem jugat a jocs cooperatius, ens hem barrejat i hem gaudit de la nostra companyia.