la-propuesta-politica-de-Tonucci

“La misión principal de la escuela ya no es enseñar cosas”

29 · 12 · 2016

Sempre és interessant escoltar les reflexions de Francesco Tonucci: La misión principal de la escuela ya no es enseñar cosas

Francesco Tonucci és un pedagog italià especialitzat en educació infantil i llicenciat en pedagogia per la Universitat Catòlica de Milà. Proposa adoptar el punt de vista de l’infant i deixar-lo més lliure, tant a l’escola com a casa. Ha promogut diverses iniciatives per fomentar la participació dels nens i nenes, com el camí escolar, el parlament dels nens o els consells urbans.

Espais d’aprenentatge

11 · 07 · 2019

En aquest breu recull d’imatges podreu veure un breu resum dels Espais d’Aprenentatge. Esperem que ho gaudiu gairebé tant com nosaltres!

MUSEU BLAU

11 · 07 · 2019

Aquest darrer trimestre els Estarrufats i les Víbries hem anat al Museu Blau. Hem pogut observar, tocar i experimentar.

Papallones i Iguanes

11 · 07 · 2019

Les Iguanes i les Papallones aquests darrers dies de curs hem jugat a jocs cooperatius, ens hem barrejat i hem gaudit de la nostra companyia.