Les propostes de Tonucci durant el coronavirus

3 · 04 · 2020

Bon dia famílies!

Us deixem amb un article súper interessant on el pedagog Francescco Tonucci dona alguns consells perquè els infants puguin continuar aprenent tot i el confinament.

És molt interessant, us animem a fer-li una ullada i compartir-lo amb tothom que li pugui interessar!

Procés de preinscripció curs 2020/2021

8 · 05 · 2020

El Departament d’Educació ja ha donat les dates i la preinscripció escolar per a l’educació infantil, primària i ESO serà entre el 13 i el 22 de maig.

Bones vacances famílies!

3 · 04 · 2020

Ens agradaria desitjar-vos les millor vacances possibles i aportar el nostre granet de sorra perquè siguin una mica més divertides. Per això, famílies, us proposem un repte!

24 · 03 · 2020

Com feu l’adaptació a l’escola? Com acompanyeu els infants? Quina és l’oferta de places per al curs 2020/2021? Us resoldrem aquestes i altres preguntes