“Los 4 excesos de la educación moderna”

4 · 12 · 2018

Un article per a reflexionar sobre els excessos de l’educació moderna que ens recorda que els infants tenen tota la vida per davant per ser adults, mentre han de gaudir de la seva infància.

Podeu donar un cop d’ull clicant a sobre  Los 4 excesos de la educación moderna.

Un passeig per La Flor de Maig

5 · 03 · 2021

Un petit “tour” per l’escola. Capteu els espais, observeu els petits detalls i viviu, una mica més de prop l’escola, que també es vostra.

Preinscripció 2021-22

2 · 03 · 2021

A la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona podeu trobar tota la informació sobre el període de Preinscripció pel curs 2021-22. Podeu clicar en aquest enllaç. També us pot servir per a resoldre alguns dubtes que pugueu tenir: Preguntes freqüents.

Portes Obertes 2020-21

8 · 02 · 2021

L’equip pedagògic estem molt felices i il·lusionades de poder obrir les nostres portes i acollir-vos amb afecte i amb un somriure als llavis.