Portes Obertes 2020-21

8 · 02 · 2021

PORTES OBERTES CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies,

S’acosta el moment que moltes de vosaltres estàveu esperant amb tant d’entusiasme: el procés de preinscripció pel curs 2021-2022 (del 15 al 24 de març) I, per tant, les jornades de portes obertes. Un moment importantíssim pel més apreciat que teniu: les vostres filles i fills. Els vostres tresors!

Aquest any les portes obertes de l’escola seran virtuals. L’equip pedagògic estem molt felices i il·lusionades de poder obrir les nostres portes i acollir-vos amb afecte, amb un somriure als llavis i poder gaudir al vostre costat de la màgia d’aquestes trobades.

Us transmetrem la nostra essència, la raó de ser, els nostres pilars pedagògics de la mà de les acompanyants d’aprenentatge que fan possible cada dia veure la llum als ulls dels infants.

Les trobades pedagògiques tindran lloc els dies 4 i 9 de març a les 18 h. Per tal de poder assistir-hi, cal que us inscriviu mitjançant el formulari.

L’equip pedagògic de La Flor de Maig us hi esperem amb els braços oberts famílies!

Si necessiteu més informació, cliqueu aquí.

Un passeig per La Flor de Maig

5 · 03 · 2021

Un petit “tour” per l’escola. Capteu els espais, observeu els petits detalls i viviu, una mica més de prop l’escola, que també es vostra.

Preinscripció 2021-22

2 · 03 · 2021

A la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona podeu trobar tota la informació sobre el període de Preinscripció pel curs 2021-22. Podeu clicar en aquest enllaç. També us pot servir per a resoldre alguns dubtes que pugueu tenir: Preguntes freqüents.

El fenomen de la “hiperpaternitat”, criar éssers perfectes enlloc de persones

1 · 03 · 2020

Us deixem un article molt interessant sobre la “hiperpaternitat”, què és aquest fenomen i quines conseqüències pot tenir en els infants.