arrels

Portes obertes virtuals

23 · 03 · 2020

Benvolgudes famílies,

donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint aquests dies i seguint les recomanacions del Govern, les jornades de portes obertes que teníem previstes han hagut de ser anul·lades. Amb responsabilitat, compromís i consciència social que hem de tenir tots i totes, nosaltres continuem treballant des de casa. Entenem perfectament que com a família és un moment decisiu per fer una aposta de present i de futur per al més valuós que són les vostres filles i fills i, és per això, que volem oferir-vos unes Portes Obertes Virtuals amb la finalitat que pugueu conèixer i apropar-vos al projecte de La Flor de Maig.

Molta de la informació ja la podeu trobar en la nostra pàgina web, com el Projecte Educatiu, els trets d’identitat o l’organització pedagògica. En la Guia de centres educatius penjada a la pàgina web del Consorci, també podreu trobar més informació. Us deixem, també, el nostre llibret.

Llibret Portes Obertes

LA TERRA, L’EQUIP

Per a nosaltres, un dels aspectes més fonamentals, és l’equip humà que fa possible que el projecte de la Flor de Maig tiri endavant. La Flor de Maig compta amb un equip de persones il·lusionades i apassionades per la seva feina. Compromeses amb l’educació dels infants, inquietes, sempre amb ganes d’aprendre i formar-nos contínuament. Amb una afinitat pels valors de convivència, de respecte i de diàleg i amb una actitud oberta i càlida. Un equip que acompanyem, eduquem i vivim des del cor.

Malgrat, de moment, no ens podem conèixer amb la calidesa del directe, us hem fet un petit vídeo, on hi surt bona part de l’equip actual de La Flor de Maig.

DUBTES FUTURES FAMÍLIES P3

• Com feu l’adaptació a l’escola?
  • Com acompanyeu els infants?
  • Quina és l’oferta de places per al curs 2020/2021?
  • Quants germans i germanes hi ha? Oferiu extraescolars a P3?

UN DIA A L’ESCOLA

I què fan els infants quan estan a l’escola?

Tot i que no us podem ensenyar les instal·lacions ni el material en viu, us volem explicar el dia dia dels infants a l’escola.

Un dia a l’escola

PREGUNTES FREQÜENTS

Podreu trobar resposta a algunes qüestions que us puguin sortir com l’horari lectiu, la ubicació, l’aportació econòmica o altres aspectes de l’àmbit lectiu o menjador, visiteu la secció FAQs de la web:

FAQs

En cas de tenir més dubtes ens podeu escriure a l’adreça: escolalaflordemaig@xtec.cat

Llista d’admesos i llista d’espera a 07.07.2020

7 · 07 · 2020

Aquí teniu la publicació de la llista d’infants admesos definitiva i la llista d’espera a data de 07.07.2020.

Llista de sol·licituds ordenada definitiva 11.6.2020

11 · 06 · 2020

Publicació de la llista de sol·licituds que heu demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva a 11.06.2020

Llistat de barem resoltes les reclamacions 9.06.2020