Portes Obertes

Estimades famílies,
ens plau convidar-vos a les de Portes Obertes 2023-2024 de la nostra escola La Flor de Maig, una oportunitat especial per explorar i conèixer l’essència que dona sentit al nostre Projecte Educatiu.
Sabem que l’inici d’I3 és un moment significatiu i emotiu tant per als petits com per vosaltres, les seves famílies. Aquesta etapa educativa és un moment extraordinari, plena de descobertes, rialles i creixement.
No només s’inicia el camí educatiu dels petits infants, sinó que també s’obren les portes a un món màgic de curiositat i amistat. L’escola és l’espai on sorgeixen grans aprenentatges, i on cada descobriment és una fita que celebrem junts.
Per tot això, estarem encantades de rebre-us i compartir amb vosaltres les experiències d’aprenentatge que oferim.

Durant aquest dia, les famílies tindreu l’oportunitat de:
Conèixer el Projecte Educatiu de la Flor de Maig: Coneixereu el programa educatiu específic de l’escola i com es fomenta el desenvolupament integral dels nens i nenes.
Resoldre els dubtes sobre el període de preinscripció 2024-2025: Us donarem tota la informació que  ecessiteu per realitzar aquest tràmit i intentarem donar resposta totes les vostres preguntes.
Visitar l’escola en ple funcionament: Coneixereu els espais d’aprenentatge i les ubicacions. Veureu com estan dissenyats, per fomentar el desenvolupament dels vostres petits i petites.
Interactuar amb els docents: Les acompanyants d’aprenentatge estaran disponibles per respondre a les vostres preguntes i compartir la seva passió per l’educació.

Data:    Dijous 22 de febrer a les 11:00 h
              Dimarts 27 de febrer a les 15:00 h

Com reservar la teva plaça?
A partir de dilluns 22 de gener haureu de trucar al telèfon de l’escola 93 348 61 09.
L’aforament seran 60 famílies per trobada. Podeu assistir fins a dues persones per infant.
Donat que es farà una visita en horari lectiu, on els nens i nenes de l’escola estaran a realitzant diferents activitats, us recomanem i demanem si us plau, que no assistiu a la trobada amb els vostres infants.

Us esperem amb carregades d’emoció
salutacions,

L’Equip Pedagògic de La Flor de Maig

Sobre el procés de preinscripció:

En el cas de les famílies que volen inscriure les seves filles i fills a educació infantil o primària el període per presentar sol·licitud és del 6 al 20 de març.

Si necessiteu més informació, podeu consultar el següent web.

La matrícula es formalitzarà del 18 al 26 de juny.