AJORNAT – Procés de preinscripció escolar curs 2020-2021

17 · 01 · 2020

S’ajornen tots els tràmits relacionats amb la preinscripció i matrícula de l’alumnat dels diferents ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes. El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.

Benvolgudes famílies,

us deixem tota la informació relacionada amb la preinscripció escolar per al curs 2020-2021.

• 40 sessions informatives tant per a famílies de P3 com per a famílies de 1r d’ESO, a les quals us convidem a ser-hi presents. Sessions informatives
  • Guia de preinscripció per a Educació infantil i primàriaDisponible en català, castellà, anglès i francès. Guies preinscripció
  • Vídeo Tutorial: la preinscripció pas a pas. Disponible en català, castellà, anglès, francès, urdú, àrab, xinès i rus. Vídeos tutorial

El calendari de preinscripció per al curs 2020-2021 d’educació Infantil segon cicle i Educació Primària: del 23 de març a l’1 d’abril de 2020.

Us deixem l’enllaç a la informació general del procés de preinscripció.

Informació general preinscripcions

Us recordem les dates de les jornades de Portes Obertes de l’escola: 9, 16 i 17 de març a  les 17’15h. Recordeu que, si us plau, heu de venir sense els infants.

Us hi esperem!

Procés de preinscripció curs 2020/2021

8 · 05 · 2020

El Departament d’Educació ja ha donat les dates i la preinscripció escolar per a l’educació infantil, primària i ESO serà entre el 13 i el 22 de maig.

Bones vacances famílies!

3 · 04 · 2020

Ens agradaria desitjar-vos les millor vacances possibles i aportar el nostre granet de sorra perquè siguin una mica més divertides. Per això, famílies, us proposem un repte!

Les propostes de Tonucci durant el coronavirus

3 · 04 · 2020

El pedagog dona alguns consells perquè els infants puguin continuar aprenent tot i el confinament.