AJORNAT – Procés de preinscripció escolar curs 2020-2021

17 · 01 · 2020

S’ajornen tots els tràmits relacionats amb la preinscripció i matrícula de l’alumnat dels diferents ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes. El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.

Benvolgudes famílies,

us deixem tota la informació relacionada amb la preinscripció escolar per al curs 2020-2021.

• 40 sessions informatives tant per a famílies de P3 com per a famílies de 1r d’ESO, a les quals us convidem a ser-hi presents. Sessions informatives
  • Guia de preinscripció per a Educació infantil i primàriaDisponible en català, castellà, anglès i francès. Guies preinscripció
  • Vídeo Tutorial: la preinscripció pas a pas. Disponible en català, castellà, anglès, francès, urdú, àrab, xinès i rus. Vídeos tutorial

El calendari de preinscripció per al curs 2020-2021 d’educació Infantil segon cicle i Educació Primària: del 23 de març a l’1 d’abril de 2020.

Us deixem l’enllaç a la informació general del procés de preinscripció.

Informació general preinscripcions

Us recordem les dates de les jornades de Portes Obertes de l’escola: 9, 16 i 17 de març a  les 17’15h. Recordeu que, si us plau, heu de venir sense els infants.

Us hi esperem!

arrels

Portes obertes virtuals

23 · 03 · 2020

Donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint aquests dies volem oferir-vos unes unes Portes Obertes Virtuals amb la finalitat que pugueu conèixer i apropar-vos al projecte de La Flor de Maig.

Petons i abraçades de l’equip!

26 · 03 · 2020

Tot l’equip de La Flor de Maig us envia molts petons i abraçades!

24 · 03 · 2020

Com feu l’adaptació a l’escola? Com acompanyeu els infants? Quina és l’oferta de places per al curs 2020/2021? Us resoldrem aquestes i altres preguntes

La Flor de Maig a casa!

23 · 03 · 2020

Algunes propostes per apropar La Flor de Maig a casa vostra.