Un Sant Jordi màgic!

26 · 04 · 2022

Hem iniciat el trimestre amb una setmana molt especial: la de Sant Jordi. La Flor de Maig ha obert les seves portes, compartint amb tota la comunitat la màgia d’aquesta festa tan estimada. Hem realitzat un seguit d’activitats amb molta il·lusió com la passejada entre llibres i roses, la música, els conta-contes i moltes altres sorpreses.

Infants, equip pedagògic i famílies hem gaudit de les històries, poemes i teatre que ens han acompanyat al llarg de tota la setmana i volem compartir amb vosaltres aquestes imatges perquè respireu l’aroma d’aquestes jornades que tant ens han engrescat.

Sant Jordi 2022

 

Últimes entrades del blog


Un passeig per La Flor de Maig

5 · 03 · 2021
Un petit "tour" per l'escola. Capteu els espais, observeu els petits detalls i viviu, una mica més de prop l'escola, que també es [...]
Ampliar

El fenomen de la “hiperpaternitat”, criar éssers perfectes enlloc de persones

1 · 03 · 2020
Us deixem un article molt interessant sobre la "hiperpaternitat", què és aquest fenomen i quines conseqüències pot tenir en els [...]
Ampliar

La millor extraescolar: jugar. Un dret oblidat

16 · 12 · 2018
Juguen prou els nens i les nenes? O els carreguem d’activitats amb una agenda gairebé de [...]
Ampliar